Ingen avramling här inte!

Idag har jag varit iväg med "min" häst och ridit lektion, det gick ovanligt bra och både jag, min tränare och hans ägare var otroligt nöjda efter passet. :)
      På eftermiddagen var jag med Sofie och barnen och gick älvpromenaden, alltid lika trevligt. Sedan åkte vi hem till mormor och morfar ett tag, har alltid lika mycket skuldkänslor över att jag är där för lite, de börjar bli väldigt gamla och jag är faktiskt riktigt rädd att de snart ska försvinna från oss. :/

Nu ska jag sätta mig vi tv:n och titta på Real housewives (ett helt världelöst program, enligt mig) och sedan blir det, det enda programmet som jag verkligen följer denna sommar: So you think you can dance, alltid lika kul att titta på de duktiga dansarna, blir lika avundsjuk varje gång.

Ha det bra!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0