köpa/spara, det är den svåra frågan.

Idag har jag inte gjort mycket, var och jobbade i 4 timmar i morse. Gick faktiskt riktigt fort och ännu roligare är att jag får min lön på torsdag :) är i stort behov av pengar just nu. Skulle behöva införskaffa mig nya kläder innan skolan, helst långärmade tröjor och så skulle inte några till linnen och t-shirtar sitta helt fel. Konstigt det där med kläder man har alltid för lite av dem! :S Ibland skulle det faktiskt vara skönt om man var oberoende av pengar och bara kunde köpa vilka kläder man ville, utan att ens bry sig i priset. Men det lär ju aldrig hända mig, och om jag ska vara helt ärlig så vill jag nog faktiskt inte bli stenrik, så länge det finns människor som älskar mig för den jag är, så betyder inte pengar så himla mycket, eller hm försig man måste ju ha pengar för att kunna leva, men jag vill inte ha överdrivet mycket.
     Jag funderar även om jag ska köpa mig en ny mobil, den jag har nu börjar bli riktigt skruttig. Funderar på om jag ska skaffa mig en, som jag bara har i skolan, hemma osv. och så behålla den jag har och använda den i stallet och när jag jobbar. Problemet är att jag är snål, känns inte riktigt bra att köpa en ny mobil och förlora flera tusen på det och den mobil som jag vill ha är typ för gammal, vill ha en sådan som jag hade förut en sony ericsson W710i, kanske ingen super mobil, men det är nog den bästa mobil jag någonsin har haft, problemet är att de flesta butiker bara har de nyare sorterna, men jag får försöka leta lite, så kanske jag hittar en hyfsat billig en! :)
W710i

/Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0