Så typiskt mig!!

Efter att ha skrivit ett bra inlägg, så lyckas klumpiga jag att radera allt, fråga mig inte varför, det blir bara pinsamt att erkänna hur kass jag kan vara på datorer.

Detta blir 3:e gången gilt för min blogg, har försökt förut, men alltid lyckats försumma det. Känns inte allt för kul att ha en blogg som man uppdaterar var 3:e månad eller något sånt..
   Inte för att jag tycker att det är tråkig att blogga, det beror nog mest på att jag inte är som alla andra "normala" ungdomar och sitter vid datorn i flera timmar i sträck varje dag, har aldirg förstått det roliga i det, men men nog pratat om det..

Idag har jag iallafall varit på mitt "graciösa" jobb, blev mest till att ägna de 4 timmars långa passet till att plocka bönor och rensa ogräs, inte världens roligaste sak kanske, men det är iallafall pengar :)
     När jag sedan kom hem ringde min syster och ville att jag skulle följa med henne och barnen och välja tapeter till deras lekstuga, som är under renovering. Efter lite tittande blev det slutligen en spöket laban tapet, grymt söt var den!
    Efter det tog jag bilen till hästen och red en lång tur. Var ute i 2,5 timme, ruggigt skönt att inte ha någon tid att passa för en gångs skull. Synd bara att jag missade badandet med Lotta, Carro & Sofia, men vi får ta det ngn annan dag ist. :)

NU ska jag snart krypa ner, i min förhoppningsvis svala säng

Ha det gött!
/Matilda
Gammal bild på mig och hästen (Bobby)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0