Så var det här sommarlovet över!

Jaha vad ska man säga, loven går alltid väldigt, väldigt, väldiiiigt fort. Men trots det tycker jag attb jag har hunnit med rätt mycket det här lovet. Jag har fått träffa mina underbara vänner, jobbat en del, badat (kanske inte så mycke, dock), varit på några mini semestrar och framförallt jag har tagit körkort, underbart skönt! :D
     Men ändå tycker jag att det ska bli rätt skönt att få komma tillbaka till skolan, få tillbaka alla rutiner och träffa alla människor :)

   Idag har jag varit ute på det värsta reklamdistriktet, jag någonsin har haft, det var hur mycker som helst och det tog aldrig slut!!

  Nej, nu har jag inte tid med att sitta här och lata, måste städa mitt rum + att jag hade tänkt hinna med att städa "min" bil, som jag har fått låpnat den här veckan av min moster och hennes man, känns väldigt deppigt att få lov att lämna tillbaka den, jag har nog gått och blivit förälskad.. Haha i en bil :P  

Ha det bra!
Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0