Inget mål är förlitet!

Fanny kom och hälsade på mig idag, hade inte sett henne på hela sommaren, så det var jättekul att hon kunde komma. Vi har inte gjort så jättemkt idag, varit med Robert och hämtat en släpvagn, snackat en massa och så har vi varit i stallet. Jag var så elak så hon fick titta när jag red i paddocken, kanske inte så jätte roligt för henne, men som tur är, är hon iaf hästintresserad och så fick hon låna min kamera, så hon hade det nog inte så hemskt iaf :P Tror hon knäppte 100 kort på bara mig och Bobby i paddocken (10 blev hyfsat bra) och så en massa kort på andra hästar och Bobby i hagen. :)
      Jag och Bobby kommer nog aldrig att komma spec långt och det ser nog inte alltid så vacket ut, men vi gör vårat bästa, och så länge vi båda utvecklas så struntar jag i om vi bara skulle ställa upp i ett KM, det är iaf ett väldigt stort mål för oss.




      

Vi har precis tittat klart på filmen "allt flyter" den handlar om ett gäng svenska killar som efter en svensexa bestämmer sig för att ställa upp i VM i konstsim, den var inte så jättebra, tkr jag, det hände tyvärr inte så mkt och skådespelarna var inte så jätte bra..
        Just nu håller Fanny och Jonathan på och tittar "scarred" men jag kan inte titta på det, får ont i hela kroppen, men ska nog försöka göra ett nytt försök och vara lite social.. ^^

Ha det bra
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0