Hej svejs!!

Idag vaknade jag 06.59 (en minut före den hemska alarmklockan på min mobil) av lågt blodsocker, bara att kliva upp och dricka något sött. Sedan sorterade jag reklam så "otroligt" kul, funderar på om jag ska lägga av med det, men jag vill ändå ha de där 500-800 kr extra i månaden. Det kanske inte låter så mycket, men för mig är det rätt mycket, eftersom vi inte får så mkt i studiebidrag. Men jag tänker nog fortsätta ett tag till, så får jag se hur det blir sen när skolan drar igång.
    
     Appropå skolan så hoppas jag att vi får ett bättre schema det här året, gillade inte det som vi hade förra, Jag vill helst inte ha så mycket jättelånga hål, tycker det är bättre att hjobba på i skolan och sedan få sluta tidigare, vet att det är många som inte håller med mig där, men jag tycker att det är skönt att hinna göra något annat, än att bara hinna åka till stallet och plugga på eftermiddagarna/kvällarna. Men men vi får väl se hur det blir, ska iaf bli rätt skönt att vi ska bli lite mer uppdelade i klassen och att man ska få hålla på med ämnen, som man har valt själv, även om jag inte riktigt vet om ekonomi är min grej?

   Vi får väl se! :)

Nu ska jag snart hem till Emil och basta tsm med honom, Jonathan, Carro & Robin. Ska bli kul!!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0