Christmas Eve!

Jul, jul strååååååålande jul! Ja så var det julafton då, och ja morgonen har varit mysig. Måste bara få berätta om en sak som jag tyckte var lite roligt och som nog var menat som något väldigt snäll, fast det kanske inte lät så. Men det var gulligt iaf :)
  Jag och Froda satt och tittade i min tidning som jag fått av tomten i julstrumpan (veckorevyn) och så var det ett inslag med tjejer som hade gift sig tidigt. Frida peckar på brölopsklnningen och säger: "en sån dr tycker jag att du ska ha" jag: "jaha så du tycker att jag ska gifta mig?" Hon: "ja och så tycker jag att du ska träffa en kille och flytta härifrån" haha ungefär sådr lät det. Och jag tycker faktiskt att min 4-åriga systerdotter är grymt söt! :)

Jag har även hunnit få några julklappar, fick en Cd-skiva av min syster med Twilight soundtracket och jag älskar den (ja, jag är en Twilight nörd haha :P ), sen fick jag en "rånarluva" av min lillebror , perfekt uppfinning när man rider mkt, jag har ven fått en bok av mamma som heter "jag äger", ett presentkort av min storebror på 100 kr på H&M och sen lär det väl bli lite till senare.

Nu är det 45 min kvar till Kalle Anka, som jag egentligen inte tycker sådär jättemycket om, men som man ändå måste se.. :)

Hoppas att alla får en underbar jul!!
/Matilda

Kommentarer
Postat av: malin

och så fick du en väska en kamera en morgon rock ett par tofflor och massa annat skit.. men det kanske inte betyder nått för dig :O :O så då tar nog jag det ist då ;)

2009-12-24 @ 16:18:23
URL: http://maliinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0