Dan före dopparedan!!

happ i morgon är det julafton och jag sitter här och har feber!! Jag har aldirg feber, men bara för att det är lov så har jag feber.. Typiskt! försig har jag inte så jättemkt så jag kan iaf vara öppe, men jag är ändå trött och pulsen ökar drastiskt av att man bara rör sig lite..
   Har iaf varit nere på stan idag. Tänkte köpa mig en klänning men hittade inget. Eller jo jag hittade en lila fodral klänning på H&M men jag har visst för stor bak för den haha. Jag fick inte ens ner klänningen över baken. Sen när jag insåg det och skulle dra av mig den förbaksade klänningen som fick mig att känna mig enorm så fick jag inte av den. Den fastnade vid brösten, efter lite slitande och ett lite för högt knakande i sömmarna så fick jag av den haha. Trodde nästan att det skulle gå hål på den någonstans, men för en gångs skull klarade jag mig från en pinsam situation. 
   Annars har jag mest tagit det lugnt, var bort till stallet en snabbis och mockade och fixade mat till hästarna och sen har jag städat rummet. Men nu ska jag bara slöa så jag blir frisk till i morgon!!

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Kim

Det suger att vara sjuk över jul! Men vi är ju inte magsjuka som jag var ett år förut :P

God Jul! :) <3

2009-12-24 @ 10:11:00
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0