Det som skulle bli ett kort inlägg.

Får bli ett kort inlägg idag. Måste väl gå och plugga snart :/ Försig har jag varit ledig sen kl 09.40 eller något sånt men något plugg har det inte blivit. 
    Min systerdotter Frida fick följa med mig till stallet idag och åka häst och vagn och rida på shettisen. Hon var jätteduktig! Stolt moster :) Hon hjälpte mig även att mocka i boxen, gick väl sådär men det var duktigt av någon som bara är 4,5 år. ^^
   Efter att jag hade skjutsat hem henne for jag tillbaka till stallet och passade på att rida min stora skrutt, som var väldigt duktig idag och jag är faktiskt väldigt stolt för jag red barbacka på honom och han lyssnade hur bra som helst. Vill bara säga att för ca ett halvår sedan hade jag inte ens kommit på tanken att sätta mig barbacka på honom. Men det är så kul när man märker att något händer, en förbättring och det är det som ger mig viljan att kämpa vidare :)

Förövrigt har det inte hänt så mkt, jag lyckades få punktering på bilen í morse när jag skulle ut till stallet och fodra. Märkte dock inget förrän jag kom fram, eller jo jag märkte att något var fel men inte att det var punktering. Och som typiskt är hade jag ingen mobil med mig "vad ska jag med den till när jag "bara" jag ut och morgonfodra hästar" så lät mitt resonemang kl 06.18 imorse. Lyckligtvis var han som bor på gården där stallet ligger hemma och vaken så jag fick låna hans telefon och ringa mamma.

Okej det blev ett långt inlägg. Så nu är det bara att gå och hämta alla skolböcker och sätta fart med pluggandet :(

Ha det bra!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0