Försovning, vaccin, planering av resa och kyla

Försov mig i morse, vaknade först 08.21 (ooops) och våran letino började 0850. men lyckligtvis hade vi idrott, så jag drog på mig gympakläderna, slängde ner de andra kläderna i väskan, åt en banan och cyklade till skolan. Jag kom i tid :D 
  Sen har jag  tagit vaccinet, jag som absolut inte skulle ta det hehe. Men nu är det i alla fall gjort :) känns rätt skönt, behöver jag inte fundera över det ngt mer. Och det gjorde inte ont heller vilket var skönt. Fast jag kan väl inte säga att jag är direkt spruträdd, det skulle nästan vara konstigt om jag var det när jag haft diabetes i 16 år :P Men lite obehagligt är det när någon annan sticker en.. Jag har i alla fall inte känt av så mycket, än så länge. Jag hoppas att jag slipper det oxå. Är lite öm i armen men inte så mycket mer. Ska nog knapra i mig några värk tabletter ikväll, så att jag slipper få feber ^^
   Sen har jag även varit på möte om Frankrike resan, som jag och 14 andr elever ska åka på i slutet av maj nästa år. Vi måste samla in ungefär 20.000 och det slutade med att de bestämde att vi ska sälja kakor. Jag hatar att sälja kakor och sådant, det går aldrig bra för mig! och min senaste erfarenhet av kak-försäljning är att det gick dåligt.. Ingen vill ju köpa de där kakorna som oftast är mycket dyrare än ute i butikerna. Ja jag vet att jag gnäller och att alla andra säkert tycker att det är en jätte bra idé och jag har försig inget bättre förslag. Men jag tycker ändå inte om det :S


Åh kallt har det blivit oxå. Äntligen!! Nu hoppas jag bara på snö, sen är allt perfekt!!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0