JAAAAAA!!! :D

Okej jag är ganska glad att mina kära tjej kompisar inte såg mig ikväll. Jag hade blivit mobbad under resten av  mitt liv! haha men de vet ju att jag har hejat på Calle hela tiden i Idol. Så ikväll röstade jag 4 ggr på honom (egentligen borde jag väl inte berätta det här, men ärlig spm jag är :P ) och nu när han gick vidare, ställde jag mig upp jubblade och hoppade på stället, ja jag vet det är fjortisaktigt. Men nej jag är inte fjortis, bara allmänt knasig haha :)

Idag har jag inte gjort så mkt, varit i skolan hade helkropps massage prov och det gick väldigt bra. Fick MVG :D så jag är väldigt nöjd :) Sen fick vi det roliga beskedet att alla kakburkar hade kommit "jippi" har 18 burkar att sälja, men jag har faktiskt sålt 4 redan och pappa ska ta med 8 st till sitt jobb och försöka sälja. Så det ser iaf lite ljust ut :)
   Sen var jag iväg och red Bobby. Har inte ridit honom på 2 dagar och jag märkte hur mkt jag har saknat honom. Jag har haft så mycket att jag har inte hunnit med honom lika mycket som jag vill, men nästa vecka är han i princip som min. För då ska jag vara hästvakt!!

Nej nu ska jag försöka varva ner och gå och lägga mig!!

Kram
Matilda
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Tycker också att det var bra att Calle gick vidare, men Erik skulle ju åka ut! .. Jaja, hade ändå varit jobbigt att hejja på både Tove och Calle i finalen :P



Tror faktiskt att jag ska köpa Kajsas Cafékakor, eller vad dom nu hette, men frågan är vem jag ska köpa dom av, dig eller bea.. :P

2009-12-04 @ 23:37:56
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Okej, värst vad du var snabb då :P :)

2009-12-06 @ 17:45:45
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0