Kort och pinsamma felsägningar!

Usch vad jag kan göra bort mig. Ni som känner mig vet att jag är nog världsmästare på att prata först och tänka sen... Ja ni kan nog bara tänka er hur jag har gjort bort mig denna julafton *suck* fast ibland säger jag något som jag inte menar som något dumt, eller konstigt men som folk uppfattar som något annat. Jag fick iaf folk att skratta mkt och min mormor blev nog lite förskräckt. Usch nu smyger sig ångesten in. Jag är nog dum men jag får ångest för det mesta och det är jobbigt och irriterande. Och tro det eller ej men jag vet att mina vänner skäms över mig ibland och jag kan nog säga att den som skäms mest är nog faktiskt jag själv. Nej jag tänker inte berätta vad jag har sagt. Kanske räcker med att om folk såg Anna Ankas jul igår (23/12) och såg vad Simon och Tomas fick för julklappar så kan ni få en aning om en av sakerna som jag sa + lite annat så det blev väldigt, väldigt fel..

Geléljus som jag gjort :P



Massa fika....

Ännu mer....

Kommentarer
Postat av: Malin

ja, här var det idel glada miner ser jag ;)

2009-12-30 @ 00:08:09
URL: http://malinjennybirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0