Menningslös julrea

Vaknade av att vår hemtelefon ringde i morse. Fattade först inte vad det var och den slutade aldrig att låta. Sprang iaf upp, och givetvis slutade den. Letade på den jäkeln som alltid försvinner här hemma. Såg sedan att det var Elin som hade ringt, ringde upp och jag och Elin planerade att gå på julrean här i stan. Den sög! Men jag handlade iaf en mössa, en film och en bakhandduk inget av dem var på rea :P
    Jag och elin gick därefter hem till mig och pratade lite, letade efter billiga tågbiljetter till Stockholm som sedan Josse hittade åt oss :) och tittade på min nya film..
   Efter filmen åkte jag, Josse & Elin och hämtade ut tågbiljetterna till Stockholm. Vi ska åka dit på onsdag och för att vi skulle få det billigt så avgår tåget härifrån 04.40 och hem åker vi runt kl 22.00.. Det blir nog en låång dag men vi tänkte nog gå på bio på kvällen så vi inte bara blir sittande och väntande haha :P men det blir nog en väldigt bra dag tror jag! :)
  Kvällen avslutades iaf av att först fick vi främmande och åt en massa mat (jag skojar inte när jag säger att snart rullar jag fram :P ) och sedan for jag och Elin hem till Josse och Johan och tittade på film ^^

Nu ska jag titta igenom alla vänners bloggar och sedan gå och lägga mig och somna till någon film..
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0