Min planering faller nästan alltid isär på vissa ställen

Full fart hela helgen, vilket jag gillar!



Igår var jag och Malin till borlänge och handlade julklappar så nu är det den panikångesten sånär som botad :) Passade även på att unna mig ett par skor för 299 kr och kläder från vero moda för lite över 500 kr. Min plånbok är mycket lättare men jag är lycklig ändå, jag behövde lite nya kläder och jag älskar både kläderna och skorna!! :D:D
   Egentligen så skulle jag åkte själv till borlänge, för ingen hade tid eller lust att följa med. Men mamma betalade nästan malin att följa med bara för hon tyckte så synd om mig om jag skulle gå själv. Ibland är min mamma bara allt för gullig! ^^Och såklart lyckades jag skämma ut mig på restaurangen genom att jag missade ett trappsteg, snubblade och tappade nästan allt på brickan + skvätte ner en kvinnas byxor med sås.. haha fråga mig inte hur jag lyckas? jag är nog bara född klumpig..


Idag hade jag egentligen tänkt plugga en massa, men som vanligt föll min planering isär, så så mycket pluggande har det inte blivit. Men faktiskt så känner jag inte så stor panik. Det får gå som det går på de 2 prov som jag har nu i veckan..

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0