Snö och kyla = underbart just nu!!

Sitter här med lite magknipp. Har varit och fikat tsm med tjejerna (utom Carro som ligger och steker i solen i Thailand och som gör mig och Bea väldigt avundsjuka) Men aillafall så är jag som vanligt väldigt dum och trycker i mig alldeles för mycket insulin (har diabetes för er som inte vet det) och så klart åker mitt blodsocketr berg o dalbana. Och ja som Bea sa "du borde väl ha lärt dig nu" och ja Bea jag håller med dig. Jag har haft diabetes i 16 år (fick det när jag var lite mer än 2,5 år) och jag gör samma misstag varje helg haha. Slarvig har jag blivit oxå med min diabetes, men det kan vi ta någon annan gång. :) Jag hade ialla fall väldigt kul ihop med tjejerna och som vanligt lyckades jag säga en massa korkade saker och skratta hysteriskt. Ja jag vet jag har nog världens sämsta humor och jag är väldigt pinsam ibland. Men det bjuder jag på!!

   Idag är det iaf väldigt kallt -20 grader ute just nu och massvis med snö!!! :D:D och en som älskar snö lika mkt som jag är hästen som jag rider, han älskar det!! Och det kan jag förstå för det är hur mysigt som helst att rida när det är snö. Det blir så mjukt att man kan galoppera och rida på lite nästan var som helst. Och bobby älskar att få springa på så han är hur glad som helst. Han är så söt :)
 

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0