snö, snö och åter massor med snö

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, jag ser det snööööööar och jag vill inte ha mer snö nu! Tack moderjord du har varit väldigt givmild detta år med den varan, men nu räcker det faktiskt!!
  Idag var jag väldigt nära att köra in i en refug när jag skulle köra i en av alla våra små rondeller, jag lyckades dock styra undan *puuuuh* helst eftersom det inte var min bil jag körde, utan min bonuspappas sons. Jag hade förövrigt inte heller kört den bilen någon gång före heller, så det var lite läskigt att köra när det är så mycket snö ute och här i Avesta kommun kan de ju inte skotta :/
   Har fortsatt även idag med att tyda Beas anteckningar, inte alltid det lättaste förlåt Bea, men jag förstår inte ens hur du själv kan läsa dem alltid!!?? :O Men nu orkar jag inte skriva mer, så funderar på om jag ska ut och röra lite på mig, vår uppfart behöver nog skottas, men är det någon idé när det bara väller ner snö tro...

Roligt att Carro har kommit hem nu, har saknat dig och ska bli kul att se hur brun du är mot oss andra i morgon hihi, antar att du är väldigt mycket brunare än vi andra blekfisar.. :P
  Borde kanske börja slänga in lite bilder här oxå, det blir lätt väldigt mycket text och ingen bild..

/Matilda


Kommentarer
Postat av: Bea

Hade jag vetat att du skulle kopiera så hade jag skrivit finare. Men jag ser alltid vad det står så det finns ingen mening med att skriva långsammare om ingen annan ska läsa det. Du skulle kanske ha valt nån annans anteckningar;)

2009-12-28 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0