"But Friday, I'm in love"

Jag älskar fredagar!! ^^

Hoppsan klockan börjar bli mycket, kanske dags att gå och sova snart, fast jag har ingen lust :S tror jag börjar få sömnproblem har så svårt att koppla av på kvällarna/nätterna.
    Idag gott folk har jag varit riktigt duktig. Jag har: 
1. städat mitt rum, dammat, dammsugit, vädrat mitt täcke + bäddat nytt
2. städat upp alla mina ridkläder som låg huller och buller i förrådet, och vikit ihop vissa och tvättat andra.
3. Min reklam var färdigsorterad före halv 6, vilket måste ses som ett rekord för mig haha. 
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Robin & Micke var här ett tag så jag satt och tittade i skolkatalogen och snackade ltie med dem. Sen passade jag på att läsa lite och tittade på Idol, segt tema idag tycker jag, men det kanske beror på att det inte dirkekt var den musikstilen som jag brukar lyssna på.


/Matilda

Kommentarer
Postat av: Carro

SVAR (på kommentar, rimmar :D ): du ska få se mitt sen. Du kommer att skratta. Jag lovar.

Men du har väl ditt pass från när vi åkte till kroatien va? Det är ju längesen xP Då såg jag ful ut. men det är INGET mot vad jag ser ut nu iallafall!

2009-10-31 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0