De kom ändå!

Sitter och lyssnar på musik, (Cold play för tillfället) och väntar på att mamma ska bli klar med maten, fiskgratäng och potatis inte min favorit mat direkt men det är bara att hålla god min. ^^ Sen ikväll ska jag iväg till ridskolan och rida lektion, tror vi ska hoppa idag, lite nervös faktiskt. Och jag hoppas att jag får en häst som jag vet hur den är, vill inte ha Robban!!
    Förövrigt har det inte hänt så mycket idag, jag hade visst fått hem mina 4 glasögon bågar från Lensway blev väldigt överraskad för när jag läste orderbekräftelsen stod det att de skulle komma den 30/10 men jag kanske fattade fel haha, skulle inte förvåna mig! :P så nu har jag lite ångest, vet inte riktigt vilka jag vill ha, mamma tyckte ett par men jag tyckte nog bättre om ett annat par. Så jag funderar på om jag ska ta med dem till skolan, och fråga de i gänget, men får se kanske ska ta och fråga den som kommer vara mest ärlig och kritisk först, min kära syster. Men hon brukar ha rätt, så vi får väl se, jag kan ju annars skicka tillbaka alla oxå utan någon kostnad..

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0