Typiskt mig att glömma vrida tillbaka klockan!

Jag är så otroligt duktig, haha jag glömde helt bort att man skulle ställa tillbaka klockan 1 timme, så mitt alarm ringde 07.15 trodde jag, alltså ringde det 06.15. Tyckte det var lite konstigt när jag var ute med reklamen, för det var ju nästan inte en kotte ute! Tänk jag hade kunnat få unna min kropp en HEL timmes extra sömn, men men jag blev ju iaf klarv med reklamen tidigt, vilket var skönt! :D Jag har faktiskt funderat på att lägga av med det här skit jobbet, men det tar emot att säga upp sig, jag blir ju iaf ca: 1000 kr fattigare per månad, så det lär väl ta några månader till innan jag gör det :P

   Gårdagen blev riktigt bra, tycker jag. Vi hade bestämt att man skulle klä ut sig lite, och det hade alla gjort, Bea's utklädnad var cool tycker jag, hon hade haft på något så det såg ut som att hon hade riktiga sår i ansiktet. Dock tog jag inga kort, vet egentligen inte vrf? Ibland undrar jag vrf jag ens önskade mig en system kamera??
    Vi åt iaf en massa mat, efterrätt: marängviss (haha fick lov att kolla stavning där) och en massa godis och sånt usch jag mådde illa efter. Och så tittade vi på en skräckfilm(?) som Sofia hade tagit med sig, jag tyckte inte riktigt om den, den var lite konstig och så är jag ganska så lättskrämd så jag låg ganska mycket under filten haha.


Googlade på marängviss och visst ser det väldigt gott ut?? :P

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Jag vet inte, det var väl fler som inte fattade hur man gjorde..? Jag vet inte vilka men.. xP

2009-10-27 @ 22:06:17
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0