Efter en shopping helg i Ullared

Är så grymt trött, så det här inlägget lär antagligen bli lite förvirrande haha. Men nu har jag kommit hem från en hel helgs shoppande i Ullared, vilket vill säga en massa folk överallt och trängsel. Igår (lördag) fick vi stå i 1,5 timmes kö innan vi ens kom in i butiken, helt sannslöst :O Sen fick vi stå i ca: 45 min för att få betala våra varor, usch då var jag trött. Och det var folk överallt tillslut hade jag nästan lust att ställa mig och vråla: "men flytta på er förfan!!" För folk var överallt och man kom knapppt fram med vagenen och om man ska vara riktigt ärlig så var tanterna "kärringarna" värst! Förlåt alla tanter, men det är sant de var överallt och alltid ivägen och ställde sina vagnar mitt i gången ÅÅÅÅH!!
  Men idag var det mycket lugnare, vilket var väldigt skönt! Och jag köpte faktiskt rätt mycket, så nu är jag pank :( 

Nästan alla saker jag köpte:



  Men nu måste jag gå och äta något, har inte ätit något sedan 4 och nu är klockan snart 21.15 inte så bra kanske? Och efter det ska jag krypa ner i min säng och titta på Step up :D

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Oj vad mycket grejer du köpte :P Mycket fint :)

2009-10-19 @ 19:50:35
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0