...

Och så var det fredag igen då *jihoooo*
Dagen idag har varit lite småseg, men det brukar nog bli så om man bara sover i lite mer är 4 timmar och är förkyld.  För det är precis vad jag har lyckats med, dra på mig en förkylning och inte somna förrän ca: 02.40, det är nog det värsta som finns att inte kunna sova, när man vet att man måste, och ju mer man försöker ju svårare blir det, och ju mer börjar man vrida och vända på sig, det är för varmt, det är för kallt osv...
     Men första lektionen idag var riktigt skön. Har massage och idag gjorde vi så att en person fick ligga och bli masserad under hela lektionen, gudomligt skönt var det! Men det var ite obehagligt oxå för de fick börja med nya grepp och på nya ställen, så idag var det så dags för att börja massera rumpan och övre benen, så efter en liten snabb repetion av några grepp på ryggen så var det dags för rumpan. Det var väldigt obehagligt till en början, känns lix lite konstigt att ens kompis (Malin i det här fallet) står och knådar på ens rumpa, men efter ett tag så var det faktiskt riktigt skönt! :)

  Nu är klockan snart 7 och jag funderar på om jag ska ta bilen och åka och köpa lite godis, som jag kan ha till idol sen och så ska jag nog försöka sortera reklamen fort så jag kan krypa ner i soffan med en varm filt, titta på Idol, äta godis och bara ha det mysigt.

    En helt perfekt fredagskväll, enligt mig ^^

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0