Ett välförtjänat höstlov!!

Höstlov!!! Å vad skönt det ska bli med lite ledighet, bara få slappa lite och göra det man har lust med ^^ Jag tycker att iaf den första delen av höstterminen har varit fullpackad med läxor och prov har ju nästan haft minst ett prov i veckan :O iaf vi som går ekonomi.

   Idag har jag Lotta & Sofia varit nere på stan ett tag, efter skolans slut det var kul!! :) vi gick runt och kikade lite på saker och ting, jag köpte en svart ögonskugga på Lindex. Sedan följde de med mig till Coop och hjälpte mig att handla saker till våran lilla Halloween fest, som vi ska ha hemma hos mig i morgon, det ska bli kul! Men jag är lite nervös, tycker inte så mkt om att ha hem en massa folk till mig, vet egentligen inte vrf?? Men jag är alltid så rädd att folk ska tycka att vi har det fult hemma osv osv. Ja, jag är nog väldigt fjantig, men jag kan aldrig riktigt slappna av när jag har en massa folk hemma hos mig..

   När jag hade shoppat klart, cyklade jag hem tsm med 3 full packade coop kassar haha handlade mat för över 400 kr :S så nu äter ni tjejer!!! :P Jag klarade iaf av att inte vicka med cykeln, vilket hade varit otroligt pinsamt, men det skulle inte ha förvånat mig om jag hade lyckats med det, eftersom jag lyckas med allt som ingen annan gör haha.
    När jag kom hem hade jag fått ett paket från Lesway som innehöll mina nya glasögon, blev nöjd med dem! Fast jag vet inte om mina ögon inte är vana med att ha större glas, för det blir lite snurrigt i huvudet ibland, men det går nog över, eller så är det jag som har gjort fel när jag skulle mäta ut vart mina pupiller sitter :S Jag märker nog :P Och jag tänker inte lägga ut någon bild, inte idag iaf fär jag ser nog mer döende ut på en bild, än vad jag ser ut i verkligheten för tillfället haha.. 

/Matilda 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker din blogg är så himla niiice , ska vi följa varandras bloggar på bloglovin gullunge ? ♥

2009-10-23 @ 23:58:24
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0