Fame var väl sådär!

Hej o hå! Datan är överdrivet seg idag, alltid lika irriterande.

    Min dag började med att mitt alarm ringde med sin så otroligt olidligt hemska signal 06:45 i morse och jag trodde att den hade fått någon knäpp, för det var helt becksvart ute, så jag trodde klockan var mitt i natten, men sån tur hade jag dock inte. De 2 första lektionerna, Rättskunskap & Företagsekonomin segade sig olidligt långsamt fram, enda som var lite intressant var när vi började prata om vårat projektarbete, som vi kanske ska ha i 3:an, då vi kanske ska åka till något annat land och besöka en massa företag och se hur det går till på de olika företagen. Och vi har paratat om att åka till Dublin, men nu pratar de om Finland, Tyskland och jag vet inte vad..? Jag vill iaf helst åka till Dublin, låter mycket roligare, än Finland.
   Efter detta hade vi ett väldigt långt hål, så vi passade på att gå ut och äta lunch, det var trevligt och kul att kunna göra något annat för en gångs skull. Sen var vi in på Coop, för jag skulle köpa drickyoghurt och då kom vi på en sak som vi kunde hitta på och göra på höstlovet, skulle vara jättekul om det blir av och det låter som att vi för en gångs skull kan vara hemma hos mig :)
   Och nu blev det här ett vääääldigt långt inlägg, som vanligt förstår inte hur folk kan lyckas skriva så lite men ändå få det så intressant(!?)
  Så nu kortfattat av min kväll: var på Fame (bio) med Bea, Carro, Sofia & Lotta jag tyckte att den var sådär, hade förväntat mig att den skulle vara bättre, men det var inte den sämsta filmen jag sett heller..


Kommentarer
Postat av: Bea

Det är bra med långa inlägg. Då får man ju veta mer.

2009-10-14 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0