FREDAG!

Så var det ÄNTLIGEN fredag!! Åh vad jag har längtat, för ikväll ska vi i gänget (utom Kim som är sjuk, krya på dig Kim <3 ) hem till Lotta och äta förhoppningsvis god mat, vi ska göra egna grillspet, och man vet ju aldrig hur de blir :P Sen ska vi äta efterrätt och en massa godis hihi och så ska vi sova kvar! Ska bli jätte kul att hitta på något annat än att bara sitta hemma med mamma och Reine.


Jag fick förresten mitt nya bankkort igår så nu är jag modern igen :P och denna gång fick jag ett nytt Swedbank kort, ni vet det orange- vita, har haft det gamla gröna förut, så det var nog ändå dags att få ett nytt. 
  Fast jag letade som en tok efter min plånbok imorse, jag har blivit en riktig slarvmaja, inte bra! Men jag hade bara glömt den i bilen, haha

Men nu ska vi snart ha rättskunskap.

/Matilda


Kommentarer
Postat av: Kim

Tack Matilda! :'}

2009-10-09 @ 12:35:00
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Ja, måste vi lätt göra igen!

Tack så mycket :)

2009-10-10 @ 17:57:30
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0