Inte så långt kvar (eller?)

Åh så var det lördag, snart kväll, vill inte att tiden ska rusa iväg så snabbt som den gör! Hinner inte med. Jag satt och funderade idag på att snart är det jul!! hihi åh vad jag längtar, jag är som ett litet barn när det gäller julen. Älskar stämningen, alla lukter, maten, mys med en massa ljus och såklart julbaket.. Haha ni som läser min blogg, måste tycka jag är lite småknäpp som redan börjar snacka om julen, men jag längtar!!

  Idag är jag trött, sov ju som sagt hos Lotta i natt och ja klockan var iaf närmare 4 än 3 när vi somnade :P och ås vaknade vi av att Carros mamma ringde henne kl 10, men det gjorde inte så mkt :) Jag hade iaf jätte kul med mycket skratt, snack,  mycket godis, god mat + efterrätt och så mycket filmtittande. Kunde inte haft en bättre fredagskväll/natt + lördags morgon :) Tyvärr så knäppte jag inte så mycket kort, och de jag knäppte blev inte så vidare bra, jag är ingen mästerfotograf precis, men vill ni titta på kort så kan ni gå in på Sofias blogg (länk finns till höger) 
     Satt faktiskt och tänkte på att mitt liv börjar bli faktiskt riktigt bra, helt perfekt är det inte, för att det skulle bli det så fattas några bitar, men ja som sagt helt okej är det, jag har bra kompisar, en bra och stor familj, jag har Bobby och så en massa mer!!

   Men nu ska jag umgås med mina systerdöttrar, Frida & Ebba och sedan äta tacos med familjen och titta på fotboll Svergie mot Danmark. HEJA SVERIGE!!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0