Matte plugg på en fredagskväll

Regnig fredag är var det är. Vaknade till ljudet av regn (något deprimerande) och kommer antagligen att somna in till det oxå. Idag har det väl inte hänt så jätte mycket direkt, hade massage på morgonen, fick fotmassage, vilket var skönt efter ett tag, dock tyckter jag inte om när mina tår blev masserade är så kitlig. Sen hade vi rättskunskap, vi satt i en stor grupp och gjorde frågor tsm, trevligt! Fast det var väldigt lätt att komma in på andra saker, än att diskutera hyresavtal osv. Jag har kommit fram till att jag inte vill flytta, det verkar så himla krångligt, med regler hit och lagar dit.
   Eftermiddagen flöt långsamt men säkert framåt, Gode var borta så vi hade vikarie, hon var bra tycker jag. Sen hade vi engelska, vilket inte är mitt favorit ämne, jag suger! Sedan var det dags för dagens sista lektion: svenska, som vi fick titta på Tristan & Isolde med engelskt tal och utan text, fatta nada! ska bli så "kul" att göra en jämförelse mellan filmen och boken, jag längtar redan, eller hm inte!

  Nu är jag iaf hemma, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att sätta mig och plugga lite ett tag, ja ni läste rätt, jag tänkte plugga på en fredag kväll och ja mitt liv skulle nog kunna vara roligare. Men i morgon ska jag iaf åka till Ullared och shoppa upp mina pengar, ska bli kul att få göra något annat, dock lite jobbigt att behöva kliva upp 03.40 i morgon bitti, kommer vara som en död zoombie haha

Hoppas att ni får en trevligt kväll!
/Matilda


Kommentarer
Postat av: Bea

Det är väl inget fel med att plugga på en fredag:P Men jag kan hålla med om att man kan ha roligare.

2009-10-16 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0