Nervös!!

Jag sitter och är enormt nervös, har precis skrivit klart mitt ekonomi prov, men jag tror inte att det gick så bra, som jag hade hoppats på :( men jag hoppas iaf att Lennart hinner rätta det, så jag antingen kan åka hem och deppa för mig själv eller så jag kan åka hem och fira.. Haha
   Förövrigt har et inte hänt så mycket idag, fick ett mail från min lärare om lite information inför Tyskland, som vi ska åka till i Februari, ev om de har pengar så ska vi först få åka till Berlin och sedan fortsätta till våra värdfamiljer.. *jah hoppas, jag hoppas* :) Sedan så fick vi höra att vi kan få åka till Frankrike i vår och det skulle vara jätte roligt :D har alltid velat åka och se hur det ser ut där, har fått för mig att det är ganska fint ^^
     

    Sen idag MÅSTE jag plugga naturkunskap, usch vad tråååååkigt, men vi har prov på fredag så jag får väl lov. Men sen händer det iaf lite på TV:n idag, först Bonde söker fru, haha alltid kul att titta på och sedan Grey's anatomy, hoppas det är bättre denna gång..

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Vilken del av Frankrike var det man skulle åka till då? Jag tyckte att Paris var fint, men det var i och för sig ganska länge sen jag var där :P :)

2009-10-08 @ 18:36:21
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag kommer faktiskt inte ihåg :P

2009-10-09 @ 10:04:30
URL: http://maatildaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0