Oj, vad allt annat kan vara mycket roligare, än att plugga!

Jaha idag har jag haft lång sovmorgon, eller kan man ens kalla det sovmorgon när man börjar 12.25? :S men skönt var det iaf, jag steg upp 8.00 och så åkte jag till Bobby o´ch fixade i stallet och red honom.

Efter middag åkte jag hem till Sofie ett tag, Ebba vara jättesöt och kröp flera gånger upp i mitt knä och sa: "jag älskar dig" Alltid kul att höra ^^

Nu sitter jag här vid datorn, medans mamma sitter och försöker förstå sig på min matte, så hon kan hjälpa mig sen, för jag fattar ingenting, fast det verkar inte mamma heller göra, så nu håller Jonathan på att förklara för henne, hehe :P

Passade även på att redigera några bilder idag, blev väl kanske inte så jättebra, men men känns lite roligare att lägga ut någon bild någon gång oxå.





/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0