Plånboken upphittad :D

Haha ja jag säger då det, hur lyckas man? Jag kan ju inte direkt säga att min plånbok har varit långt bort iaf, det låg i bilen mellan passagerar sätet och dörren. Konstigt att vi missade det, men det var väl det enda stället jag och mamma inte letade på, antar jag? Men nu är den iaf tillbaka, så jag slipper iaf göra ett nytt körkort :D:D och så får jag ett nytt bankkort, som är mycket snyggare än vad jag hade innan. 

     Idag har det väl inte hänt så mkt, med lite övertalning och mutning så hjälpte Jonathan mig med reklamen, 100 kr för 50 min är då inte dåligt, tycker jag :)
    Sen har jag varit i stallet och hoppat lite med Bobby "bus" han har blivit riktigt duktig och börjar bli riktigt fin nu, han har börjat få musker och har blivit kraftigare känns så himla kul att se att de går framåt och han börjar gå så himla fint nu både i hoppningen och dressyren, även om han är lite mesig i hoppningen och brukar stoppa några gånder i början, men sen när han förstår hur han ska göra så går det så bra!! :')

    Just nu sitter jag och lyssnar på Takidas Curly Sue, älskar den låten och väntar på att mamma ska bli klar med maten.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0