promenad, twilight, städning och glada, misshandlade blommor!!

Var ett tag sedan jag skrev något nu, har haft fullt upp och varit så otroligt trött denna vecka. Men nu är iaf alla prov för denna vecka avklarade, är inte alls nöjd med det jag presterade helst inte på matten. Men men i värsta fall får jag ju göra om det, även om det skulle vara lite segt eftersom jag  vet vad jag gjorde för fel på en av uppgifterna, slarvigt!!
   
     Idag har jag inte haft så mycket för mig, hästfri idag så jag tog och gick en liten promenad det var rätt skönt att få göra något annat för en gångs skull. Man kan slappna av på ett annat sätt, än när man rider. Sedan har jag läst lite i min engelska bok (Twilight) och det är riktigt kul att läsa på engelska, trodde jag aldrig att jag skulle kunna säga haha.. Men försig har jag ju läst Twiligt så jag vet iaf någolunda vad den handlar om, och de är faktiskt grymt bra, enligt mig! Det är så skönt att bara kunna ligga och läsa och låtsats att det är jag som är Bella, haha inte för att jag skulle vilja ha en vampyr till pojkvän men ändå!
      Jag har även hunnit städat mitt rum, hinner väldigt mycket när man inte har något speciellt för sig, och jag kan nog säga att jag skulle ALDRIG palla att inte ha något fritidsintresse. Men mitt rum blev nog väldigt glad över att bli städat (hm de där meningen blev nog lite konstig?) och mina blommor måste älska mig nu, jag la dem faktiskt i vatten ett tag, fast innan har de inte blivit vattnade på minst 2 veckor, snacka om att misshandla blommor :P

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Jag var tvungen att göra det över ett handfat för att det inte skulle kladda och på toan är det bäst ljus.

2009-10-23 @ 11:15:23
Postat av: Sofia Kvarnström

Du är inte den enda som misshandlar blommor kan jag säga :P

2009-10-23 @ 19:56:33
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Precis. Fast nu sköter pappa dom åt mig.. oftast :P Han är väl lite trött på att köpa nya antar jag :P

2009-10-23 @ 23:50:39
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0