Så jävla självklart!!! :@

ÅÅÅÅÅÅH det är nog bara jag som lyckas med att tappa min plånbok 2 gånger, min mobil 1 gång under ett jävla år!
För jag har nämligen lyckats igen, jag åkte till Coop, köpte mitt förbannade godis, träffade Lotta, började prata lite med henne medans jag gick mot bilen, hoppar in i bilen, åker hem. Vl hemma inser jag att jag glömde ta med mig mina hemnycklar och såklart är ingen hemma. Börjar ringa runt till Malin, Jonathan & mamma får napp på Malin  och ska åka och hämta nycklarna i skogsbo då inser jag att min plånbok är borta, börjar leta ute på uppfarten, i bien och där jag har varit, men ingen plånbok. Åker tillbaka till coop parkeringen och tittar om jag tappat plånboken där, men nix. Åker ch hämta nycklarna, mega nervös över att polisen ska lyckas ha någon irriterande kontroll, men tur där! väl hemma igen letar jag lite till, sen tar jag cykeln till Coop, går in och frågar om de har fått in någon plånbok, men nej, bara en Bamse. Ger upp och åker hem, sätter mig vid Idol och inväntar mamma på råd, när hon kommer hem letar vi en extra gång i bilen och på uppfarten, men ingen plånbok.

Så nu sitter jag här utan plånbok och med ett spärrat kontokort, och om ingen snäll människa hittar min plånbok eller något under sker så måste jag spärra körkortet oxå och sedan fixa ny bild och sånt, och bli några 100 kronor
fattigare! :(


VARFÖR!? säger jag bara

Kommentarer
Postat av: Kimmis

NEJ! stackare! lider med dig! :(:(:( <3<3<3

2009-10-03 @ 09:38:36
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack!! <3

2009-10-03 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0