sjuk :/

Ingen plånbok påfunnen än :( Känns bara så segt, nmen jag har bestämt mig att jag ska vänta till typ på tisdag innan jag meddelar att mitt körkort är försvunnet, för om jag har lite lite tur så kan någon hittar plånboken och jag slipper betala en massa extra för att göra ett nytt körkort ^^ Så håll TUMMARNA nu!

   Idag mår jag inge bra, vaknade i morse och kände hur halsen värkte och det gjorde ont i bröstet när jag andades tungt + på det finns den förbannade hostan och ett väldigt illamående, har knapt kunnat äta något alls idag. Och när jag ändå håller på att gnäller lite så kan jag säga att det värker i kroppen, känns som att mina ben har varit med i ett väldigt hårt spinningspass, eller något sådant.
   Men trots att jag mår skit, så har jag varit ute med ett distrikt reklam, det tog lååång tid vill jag säga, i varje trappa fick jag lov att gå enormt långsamt för att det inte skulle göra mega ont i halsen, och för att undslippa hostan. 
      Nu försöker jag plugga öite företagsekonomi, men det går segt! Borde oxå plugga lite naturkunskap oxå och det är nog det trååååkigaste som finns.

   Men något jag ser framemot ikväll är körslaget, tycker det är ganska roligt att titta på . :)

/Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0