Skönt att få sluta tidigt



Idag fick vi sluta 13.30, helt underbart skönt att bara få cykla hem och veta att man har hela eftermiddagen till något annat :)
Har inte hänt ´så mycket idag, vi hade handboll på idrotten och jag insåg att jag nog hade saknat det lite, men nej jag tänker inte börja. 
 
Lunchen idag var faktiskt  för en gångs skull var riktigt god, tänk jag gnällde aldrig på maten förr, men när jag började gymnasiet har antingen jag blivit mer kräsen, eller så har maten blivit mycket sämre!?  

Nu sitter jag här, har beställt hem 4 nya bågar från Lensway får se hur om de passar bättre och snart ska jag och Bobby på våran första hoppträning för en riktig hopptränare, får se hur det går. :P

Ha det bra!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0