Thursday

Klockan är inte ens 18.00 men det känns som att den minst skulle vara 22 elelr något sånt?? Mysko :S fast det kanske bara är för att det är så mörkt ute, tycker om hösten den är mysig, dock förstörs det mysiga när man ska ut och rida i den mörka skogen. Usch hatar det! Okej vrf börjar jag babbla om det nu?? När jag har lov och kan rida på dagen, aja man måste väl börja med något, antar jag. ^^
    Det roliga är att jag alltid kommer på en massa bra saker som jag ska skriva på bloggen, men sen när jag väl sitter här får jag problem, allt bra bara försvinner och det blir oftast bara ointressant babbel, inte för att det händer så mycket i mitt liv, men många får ju sina liv att låta så intressanta och roliga. Alltså är jag usel på att blogga, eller så har jag helt enkelt ett väldigt oglamoröst liv, vem vet? :)

    Idag följde jag med Malin, när hon skulle sola, hon ville inte gå själv?? Konstigt hon har aldrig velat ha med mig förut. Men snäll som jag är så följde jag med henne, och satt ute och läste ur 3:e Twilight boken (blev så sugen på att läsa dem igen, haha :P ) medans hon låg där inne och blev stekt, för nej jag tänker inte ligga i ett solarium, jag skulle få panik, det är alldeles för instängt och jag skulle bli livrädd att jag skulle fastna där inne, som en av mina vänner gjorde förut. Nej hellre blek! Sedan var vi in på Coop och handlade halstabletter och tuggummi + att Malin försökte få mig att köpa tråta eller en bulle, eller godis till henne men där tog min snällhet slut haha..

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Kim

2009-10-29 @ 22:39:42
URL: http://rosaplastkuid
Postat av: Kim

Haha, rätt! Ibland är livet orättvist ;)

2009-10-29 @ 22:40:25
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Jag skulle inte heller vilja sola i solarium. Dels för att jag inte vill få hudcancer och dels för att jag också skulle på panik :S Men vem var det som fastnade i ett solarium? Har för mig att jag också hört det men kom inte på vem det var.. :P



Sv: Tackar :)

2009-10-30 @ 23:34:59
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0