Tisdag kväll!


Passade på att knäppa lite kort, när jag tog paus från pluggandet :P

Jag vill först och främst tacka Sofia som fixade till min blogg, tack så jätte mycket jag blev hel nöjd! :)

Hm har inte så jätte mucket att säga idag, mer än att jag egentligen BORDE plugga företagsekonomi, men ja jag tog mig en liten paus, efter att ha suttit och läst i ca 25 min. Men jag håller med Carro, det är något som är spec med det här ämnet, inge kul alls att plugga på :S  Och det värsta är att om jag inte får MVG eller VG+ så får jag inte MVG i slut betyg, känner hur pressen tynger hela mig, för jag kommer bli enormt besviken på mig själv om jag misslyckas. Men jag ska iaf försöka vara positiv och gå in i morgon och göra jag mitt bäst, och räcker inte det, så gör det inte det. ´

Men nu ska jag gå och fortsätta läsa lite, sen blir det nog tv:n och sedan sängen.

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tackar :) Gillar din bild också!

2009-10-06 @ 21:18:55
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack! :)

2009-10-07 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0