Vem vet, någon gång kanske?

okej och så var det tisdag, vilket betyder att lovet bara flyter på och att jag knappt hinner reagera, förrän jag sitter i skolbänken igen. Inte för att det gör mig så mkt kanske(?) jag blir alltid så rastlös när jag har lov, menar man får ju hur mycket tid som helst över, som man inte riktigt vet hur man ska använda :S Så ja, jag trivs nog bäst med att ha ett någolunda hektiskt liv, eller så är det kanske bara så att jag är så van med det så att jag inte riktigt vet hur man kopplar av??
Fast lite bra är det ju kanske oxå det ger mig tid att fundera lite, på de här dagarna har jag nästan kommit på vad jag skulle göra om jag någon gång, (bservera NOGON GÅNG) skulle vinna 1 miljon kr, jag har inte riktigt kommit fram till vad jag skulle göra. Men en egen snygg bil skulle inte vara helt fel, en jordenrunt resa skulle inte heller vara så fel, eller veta att man har så mycket pengar, så an utan problem kan handla de kläder man vill ha ^^ Aja usch vad jag jämt svamlar......

   Idag har jag och Malin varit ute i skogen och gått med Sofies hund, Puppis (världens fånigaste namn på en shäfer, enligt mig) det var väldigt skönt, ibland kan vi faktiskt komma ganska bra överens Malin och jag. Sen var vi hemma hos Sofie och kletade med lera (jag och Frida var kreativa och gjorde en snygg snögubbe och en "snö" katt) och trädde pärlhalsband, vilket nog är min nya hobby haha, riktigt kul är det. ^^


Och nu hittade jag några bilder på min kamera, som Jonathan visst tog i somras:



/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0