12.18

Lååååångt hål har jag just nu, innan min spanska börjar. Men efter den (14.35) slutar jag :D Fast det är lite fusk för Carro, Soffe, Kim & Lotta slutade 11.45 idag, så jag fick lov att gå och äta själv. Men som tur var så hittade jag några andra från klassen, som jag kunde sitta tsm med, så jag slapp sitta ensam och se helt utmobbad ut. 
    
     Sen när jag kommer hem ska jag skynda mig till hästen och rida honom lite, det får nog bli på ridbanan idag. Sen lär jag skynda mig hem, byta om, slänga i mig lite mat och sätta mig i bilen och åka ut till min syster och sitta barnvakt till Frida & Ebba. Det ska bli kul, fast har ingen aning om vad vi ska hitta på, men jag antar att en 2-åring och en 4-åring lätt hittar på något, bara jag slipper leka mamma, pappa, barn eller ngt sådant. Är inge bra på att leka, tröttnar så snabbt.

Men nu ska jag nog försöka läsa lite Tristan och Isolde.

Ha det bra
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0