En trevlig kväll med tjejerna!

Kom precis hem från en kväll hemma hos Carro, som jag, Lotta, Bea, Sofia, Pg & Kim firade i efterskott. Vi fick en jättegod tårta och massa chips, godis och popcorn. Och jag som hade bestämt mig för att hålla igen för sötsaker, där sprack det, men strunt samma. Bättre att njuta av livet medans man kan :)

   Annars har jag väldigt mkt i skolan just nu. svenska prov på fredag, engelska läxa till måndag, rättskunskap till tisdag, företagsekonomi till tisdag och så ska jag titta igenom spanskan.. (Jag kräks snart över allt skolarbete)
    Sen har jag även lyckats dra på mig ett x-tra distrikt med reklam denna helg, jag har inte tid, men jag är i ett desperat behov av pengar..

Sov gott!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0