Sämsta bloggaren genom tiderna!

Oj, oj nu var det länge sedan jag uppdaterade denna blogg, har inte haft aså mkt att skriva om. Har inte hänt så mkt i mitt egenligen rätt tråkiga och förutsägbara liv.
  Idag har jag varit i skolan, haft svenska prov som inte gick så bra, jag och satsdelar no no no säger jag bara, förstår det inte och förstår verkligen inte vad jag ska ha för nytta med det i framtiden!? Sedan har det inte egentligen hänt så mkt mer, min bror hade turen att få vara offer när jag tränade på min massageläxa, tror inte att han hade så mkt emot det :) Enda som hade något emot det var nog jag, för bänken som han låg på var så låg, så jag fick stå och böja mig hela tiden.

  Funderar på om jag ska gå och leta på en film och sätta mig i soffan och mysa med film och godis, känns väldigt lockande.

 

Trevlig kväll!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0