Tråkigt!

Jag har tråkigt!!

Idag har det inte hänt så mkt, vi hade tennis på idrotten, jag höll på att träffa Kim i huvudet ett X antal gånger. Sedan hade vi skolfoto *skynda, skynda!* och stackars Sofia hade tappat sin cykel nyckel, så jag fick cykla hem som en dåre och hämt bilen, och sedan åka och hämta henne och åka till skolan. Vi hann iaf till fotograferingen. Sen hur själva fotot blev vill jag nog helst inte uttala mig om, jag fick iaf st¨å ihoppressad mot Lotta högst upp i mitten, trångt och varmt var det. Och jag lyckas alltid bli helt blod röd i ansiktet, och ser antagligen inte helt klok ut, jag förstör väl bilden som vanligt, antar jag.
   Sen blev det själv fotografering och jag kommer se ut som ett "freak" men jag ser då iaf fejk glad ut.. haha xD

Annars har jag bara haft ett prov i företags ekonomi nu på eftermiddagen, det gick nog inte så jättebra, men jag hoppas att jag inte har svarat allt för mycket fel på frågorna..

Ha det bra!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0