Gnäll, kladd och kärlek

uhm tror jag smällde i mig lite för mkt godis nyss, men men det är ju lov so whatever! haha.

Idag har jag varit barnvakt till världens bästa tjejer, dagen har innehållt vattenfärgsmålning, pärlande, matlagning, bus, film och mycket mer. Är helt slut! jag har alltid sagt att jag vill ha barn och såklart vill jag fortfarande ha det någon gång i framtiden, men man börjar ju bli lite orolig över hur man ska orka med det, när man är 19 år och helt slut efter bara en dag. 

Men nä nu ska jag vara ordentlig och faktiskt gå och lägga mig i tid, ska iväg till stallet 07.20 imorgon bitti och sen blir det borlänge med Elin. Men mer om det imorgon (ska förresten försöka se till att lägga ut lite bilder här oxå!)

Ha det bäst, Matilda 

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Jag tyckte iaf att new moon sög, och jag vill inte se den tredje filmen.



Jag har tänkt lite på det där med Clementine och jag ska prata med henne också. Jag ska ju bara vara på sjukhuset en natt och sen är jag ju hemma. Då kanske hon kan bo hos mig i alla fall och vara med er andra när hon är i skolan. Jag ska prata med Maria också och se vad hon tycker. Det ordnar sig nog på nåt sätt.

2010-04-09 @ 16:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0