Hemmadag med Rasmus på luffen

Blev till att vara hemma idag, mådde inge bra i magen. Vaknade helt normalt, trött såklart men annars kände jag mig helt okej. Sen när jag skulle kliva ur sängen kom det bara helt plötsligt illamåendet usch jag hatar att må illa, men såhär har jag nog aldrig känt mig, samtidigt som jag mådde illa var det som att någon stod och skar med rakblad i magen, kan inte beskriva det bätttre. Blev slutligen lite bättre och jag höll på att klä på mig, då kom det tillbaka igen. Så rätt snabbt bestämde jag mig för att det fick bli en hemmadag idag. Dock gick det över och det är inte magsjuka, snarare nog att jag ätit något olämpligt som t ex att jag fått i mig mjöl, då jag har gluten.
   Sedan måste jag bara få säga att jag tycker inte om Dexter, krångligt att förstå hur man skulle fylla i sjukanmälan var det, men det kanske bara är jag som var dum? råkade iaf fylla i fel, så när mamma kom hem sa hon att man skulle skriva annorlunda, men det gick att ändra ^^
   Jag har till mestadels ägnat dagen åt att titta på tv, gick rätt bra filmer på tv1000 "allt flyter" och sedan "Rasmus på luffen" riktigt länge sedan jag såg den och jag som älskar Astrid Lingrens filmer fick bara lov att se hela :)


  Men nu som sagt mår jag bättre och det blir iaf iväg till stallet ikväll för en ridlektion.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0