Horses

Efter allt för många nätter med allt för lite sömn känner jag mig rätt seg faktiskt. Usch det kommer att bli en mardröm att komma upp till skolan imorgon, ser inte alls fram emot det. Appropå skolan så hade jag tänk att jag skulle ha pluggat en massa under lovet, hade tagit med mig både matten och företagsekonomin, har jag pluggat mycket? nej inte direkt, jag har verkligen inte orkat. Bara tanken på att sätta mig med en skolbok har gett mig huvudvärk. Men en sak som jag faktiskt har gjort och som jag hör och häpna har lyckats bra med är att jag har hittills sålt 24 paket New body, riktigt bra för att vara mig. Dock lite pinsamt eftersom jag satt och sa att "det är aldrig någon som köper av mig". Men denna gång hade jag tur och det var rätt många som har gått med på att handla. Till viss del kan det nog oxå var att det går till en skolsak, det är en Frankrike resa som jag och 14 andra elever ska åka på i början av Juni.

   Idag har vädret varit strålande, jag steg faktiskt upp 07.15 imorse (måste ju få tillbaka sov-rytmen till skolan) sedan åkte jag till  stallet med min kamera. Det var faktiskt riktigt roligt att knäppa lite kort, det var 100 år sedan jag använde min systemkamera, har inte haft tid, ork eller lust om jag ska vara helt ärlig. Men idag blev det lite kort. Den stora hästen är Bobby, mellersta Jake och den lilla är Grizzly (som oxå tyckte att det var roligast att vara med på bild, tror jag)


Nu kom familjen hem från Västerås, och Malin lyckades få med mitt head-set dit, men nu får jag tillbaka det och kan gå ut och ta en promenad i solen med musik i öronen :)

/Matilda


Kommentarer
Postat av: Bea

"jag steg faktiskt upp 07.15 imorse"



Härligt, så ska det se ut! Du steg upp, inget konstigt med det alls.

2010-04-12 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0