Krångel

ÅÅH min mobil krånglar! Jag har haft den i lite mer än en månad och den krånglar redan. Ibland går det inte att ringa på den, eller jo det går nog, men jag hör inga signaler, så det blir lite problem. Sen så när jag pratar i telefon så försvinner folk lite då och då :( Nu kanske ni bara tänker att "varför lämnar hon inte bara in den?" jo nu är ju problemet så att kvittot har försvunnit!! Hur det nu har kunnat göra det, är för mig en gåta. Men borta är det iaf, väldigt borta. K'nns v'ldigt klumpigt att ett kvitto med en sak värd över 5000 kr är borta. Men skulle inte förvåna mig om det har följt med ner i papperskorgen, av misstag när jag har städat. Konstigt låter det, jag vet men var skulle det annars ha tagit vägen!? Aja nåt säger mig att det är dags för stor genomgång av mitt rum, usch och fy och blä. Men vad gör man inte..


/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0