Lördag

Jag är uttråkad!!
Idag har vädret varit kallt och grått, förutom den sista timmen av dagen då solen sprack upp. Intressant, nej inte direkt! Egentligen hade jag tänkt ta bilder på saker jag handlade igår, men efter flera nätter med alldeles för lite sömn så har jag i princip inte orkat göra någonting idag, samtidigt som jag är otroligt uttråkad och rastlös. Men man måste kanske lära sig att ha tråkigt ibland oxå, vad vet jag? :)

Har precis tittat på nyheterna, tycker synd om Polens president och alla de andra som dog i flygplans crashen. Känns just nu inte så lockande att man själv ska upp i luften om några månader :s

Men ja. jog borde nog gå och lägga mig snart. Ska till stallet tidigt och servera frukost till pollarna ;) Tar nog med mig kameran och knäpper lite kort ute i hagen.

Ha det bra!
Matilda

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Det går nog bra, hon har ju sina franska kompisar där i skolan. Det är ju synd att jag inte kommer att kunna vara med på aktiviteterna som vi skulle göra i skolan, men vem vet jag kanske återhämtar mig jättesnabbt. Annars får ni ta hand om henne, men jag tror nog att jag ska orka vara med henne en del iaf;)

2010-04-11 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0