Känslokaos

Klockan är snart 12 och jag ser snart dubbelt och mår illa av trötthet, varför går inte idioten och lägger sig undrar ni nog? Och ja, jag vet faktiskt inte?? Mest beror det på att det är för mycket funderingar och känslor som virvlar runt i min kropp just nu. Jag är nervös, ledsen, trött, och nyfiken. Dessutom har mina kära vänner gjort mig spel beroende på spel.se haha. 
  Dagen idag har varit stressig och jobbig. Först skolan, sen hem, åka till min syster och hämta ett par stövlar som jag ska få låna när ja åker till Tyskland, handla, varit hemma hos pappa har jag oxå varit. Det skapar alltid lite ångest då jag inser vilken dålig dotter jag är som typ aldrig hälsar på :( sen åkte jag hem och packade klart väskan, började städa och sedan har jag mest suttit framför den här dumburken och spelat en massa dumma spel och tittat igenom min facebook. Nu ska jag iaf skynda in i duschen, fixa lite och sen soooova..

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0