Ta mig långt, långt bort!

fan vad jag hatar snö!! (okej det är inte fint att svära, men nu gör jag det ändå) idag var jag på fest hemma hos Frida, det var okej, men eftersom jag var nykter så är det ganska svårt att bara kunna slappna av och börja snacka med en massa okända personer. Ja, jag vet jag är TÖNTIG! iaf efter detta så skulle jag hämta min syster och för att göra det hela kort, så kör jag fel, kommer till en återvändsgränd. Åker in på ens gård, men inte tillräckligt och börjar backa, vilket resulterar till att jag kommer att sitta fast mellan två stora snöhöga. "fan, fan, fan" ringer hem till mamma och gråter av förtvivlan. Sen ringer jag min syster, hon och hennes kompis kommer med en spade, jag börjar gräva mig ut. Vilket inte var det lättaste då snön är väldigt hårdpressad. Slutligen lyckas jag få bort lite snö och med mycket hjälp kommer vi ut med bilen.
   Så därför hatar jag snö och kommer det såhär mycket nästa år så flyttar jag till thailand eller nåt. Bara för att få slippa skiten!!!

Oekj jag har blivit helt världelös på att blogga, ska försöka komma igång nu igen..

Godnatt, eller godmorgon kanske man säger(?)

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Åt snö så får man svära hur mycket man vill :P Flyttar du till Thailand så flyttar jag med dig, är så himla trött på vinter!

2010-02-28 @ 21:37:57
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0