27/1

Var länge sedan det blev något inlägg nu. Men vår dator har fått virus, så jag får lov att låna någon av mina syskons, vilket inte är så jätte populärt..
Just nu känns allt väldigt stressigt. Snart måste alla sommarjobbsansökningar skickas in, jag åker snart till Tyskland och har en massa saker att fixa innan. Bl a present till min värd, växla pengar, köpa nya skor, då mina är helt trasiga. Samtidigt som jag måste plugga inför matteprovet nästa vecka, göra en massa läxor i spanska, engelska osv. Och på samma gång vill jag försöka hinna rida så mycket som möjligt, då hon som äger Bobby inte heller har så mycket tid pga arbete och så. Och sen vill man ju såklart hinna umgås med vännerna oxå. Så jag känner mig jätte stressad, samtidigt som jag inte får något gjort. Jag har inte ägnat mycket tid åt min spanska läxa och jag orkar inte heller just nu. Vilket kommer bli jobbigt i morgon på lektionen. Engelska är heller inget favorit ämne och är något som dumma jag alltid gör i sista minuten, vilket säkerligen syns på mina resultat. Aja slut tjatat om alla mina problem.

Idag blev jag iaf 19 år, vilket inte känns som någon spec ålder att fira. mittemellan lix. Men jag har fått lite fina saker som: en mp3-laddare, en bok av Camilla läckberg (fyr vaktaren), pengar, lotter och smink. Känns som bra saker. Men det roligaste var iaf att min syster och hennes barn kom + min moster och hennes famlj. Och även min mormor och morfar som jag inte trodde skulle våga sig ut i detta väder. Men det var en glad överraskning. Då de betyder väldigt mycket för mig. De är så omtänksamma och snälla och man lär passa på att umgås så mycket som möjligt med dem (vilket jag är allt för dålig på :/ ) då de båda är ganska gamla.

Nu ska jag lägga mig och titta på vem som åker ut "so you think you can dance" och läsa lite..

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jag vet att jag brukar säga det. Men det här provet var bara massa matte och jag räknaade ihop poängen, och jag kom inte ens upp till g-nivån så...

2010-01-28 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0