50 kr

Fastnade som vanligt vid datorn, hade egentligen tänkt passa på att färga håret nu när jag har tid över.. Eller färga och färga, jag ska egentligen bara färga utväxten, men det tar ett tag ändå. Fast det värsta med att färga håret, enligt mig. Är när det börjar klia och man vet att det inte är så smart att klia huvudet och få kemikalier på händerna.
   Idag känner jag mig faktiskt väldigt givmild, skänkte nämligen 50 kr till offeren på Haiti. Tycker så synd om dem och det värsta är reklaminslagen när det är barn med :( så nu hoppas jag att min 50 kr iaf gör lite nytta. Det gjorde iaf nytta på mitt samvete..

Verkar vara fint på Haiti, synd bara att det är så fattigt och att alla träd nästan är borta.. Ibland eller faktiskt väldigt ofta känner jag mig väldigt bortskämd om jag ska vara ärlig. Jag sitter och klagar över min mobil, medans andra människor knappt får någon mat eller vatten.

Nä nu ska jag kila iväg och färga håret..
/Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: :) Fast jag ska nog ändra den igen. Men jag sparar den som jag har nu ifall det nya inte blir bra

2010-01-19 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0