lite kortfattat!

Hoppsan nu var det länge sen jag bloggade ja.. Har inte riktigt haft tid.. Men nytt år har det iaf blivit :) känns lite konstigt att säga 2010 eftersom jag fortfarande inte har fattat att 2009 har varit utan är kvar på 2008 haha.. Stockholm har jag hunnit varit till oxå, det var roligt, vi gick upp halv 4 på morgonen så man var skapligt trött när man kom hem. Jag handlade iaf en klänning från sisters och sen smink, ljuslyktor, smycken och lite annat smått och gott :) sedan gick vi och så Avatar, den var ganska bra fast det var lite för mycket pang, pang för min smak, jag är väl mer töntigt förtjust i romantiska komedier, där paret alltid för varandra i slutet i och försig fick ju de 2 som blev kära i varandra oxå varandra i slutet på Avatar, men som sagt lite för mkt pang pang för mig. Men Johan var stormförtjust i den haha xD
     Nyårsafton firades tsm med Josse, mamma, Reine, min moster, hennes man och Josses föräldrar och så satt jag barnvakt till världens sötaste ungar och det gick väldigt bra, vi hade pary hattar åt massor med godis och tittade på lilla sjöjungfrun, förstår inte att Ebba inte tröttnar på den filmen, hon har sett den ganska många ggr nu haha.. :P Nr barnen åkt hem åkte jag och Josse till min moster och gick ut med deras hund och kelade lite med deras nyinköpta katter, eller vad man nu ska säga? :) de var iaf jätte söta och keliga.. Sedan åkte vi hem och åt efterrätt och sedan spelade vi TP, gick väl inte  så jätte bra för mig och Josse... :P

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0